Idag vann jag jackpot på Posten!

Idag vann jag jackpot på Posten!

Idag blev det storslam när jag kollade posten! Dels hade mina efterlängtade (något försenade) hÄnglar hittat hit, dels hade mina underbara stämplar från
Easer samt några band. Som grädde på moset fick jag DESSUTOM senaste numret av Scrapbooking m.m.!
Direkt känner jag att det kliar i fingrarna för att pyssla, tur e det ju att jag ska på Scraprooms träff ikväll, då ska det stämplas som aldrig förr!
 Kolla in här igen efter helgen (eller under) för då har jag förhoppningsvis massor med nytt att dela med mej av!
Trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är så glad för din skulle Elin, blev det något fint igår då? kram!

2007-01-27 @ 09:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback