Några dagar i London...

Några dagar i London...
Nu har jag kommit hem från ett underbart London!
Kom dit i onsdags, dagen gick mest åt för resan men väl framme hann vi med middag på japansk restaurang och bio. Såg "Last king of Scotland" vilken var underbar, hemsk som tusan och inte alls vad jag förväntade mej men en viktig film som jag hoppas att många kommer att se!
Torsdagen var det orkan och tydligen en stor nyhet även här hemma. Men det stoppade inte mej! Var vid Buckingham Palace, Trafalgar Square m.m. Hann också med lite shopping på Oxford Street! :) På kvällen gick Hannah och jag och såg "Chicago", underbar!
Bilden är tagen från fredagens vandring då jag började dagen med att gå ner till Themsen för att se London Eye och Big Ben (vilka båda syns i bakgrunden om du tittar noga). Det blev ännu en sväng på Oxford Street till min favorit, New Look. Efter det vandrade jag bort till London Bridge.
På lördagen innan jag åkte hem gick Hannah och jag på London Museum där jag såg stämplar från 1200-talet, det du!! :) Efter det åt jag sushi för första gången, det var helt okej!
Resan hem gick undan, hade medvind vilket innebar att vi flög in nästan en timmes försening!
Idag är det dags för en ny termin och ny kurs i skolan!

Kommentarer
Postat av: sofie

var är dina fynd? ;) kram

2007-01-22 @ 13:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback