Rosa månad, nu kör vi! :)

Rosa månad, bröstcancer i fokus! Redan på gymnasiet engagerade denna månad mig eftersom det var då vi kom på att vårt projektarbete skulle handla om bröstcancer. Mitt engagemang finns fortfarande kvar och för några dagar sedan började jag klura på om jag inte skulle kunna lägga ihop mitt intresse för stämpling med ett engagemang för bröstcancern. Resultatet blev en insamling! :) Så nu hoppas jag på att DU engagerar dig och skänker 50 kr till min insamling, i gengäld får du ett handgjort kort (som du kan skicka till en vän, en släkting eller vem som helst) av mej! Såhär tänkte jag att vi går tillväga:

När jag har gjort något nytt kort, till förmån för denna insamling, publicerar jag det här i bloggen. Om du hittar något du tycker om så hör du av dej till mej om vilket du vill ha (genom telefon, här i bloggen eller på annat sätt). När jag sedan bekräftar att kortet är ditt sätter du in 50 kr (eller mer för den delen om du vill) på min insamling!
Min insats blir därmed att göra 10 kort och där jag står för all kostnad av tillverkningen.

Tillsammans ska vi samla in 500 kr! Det klarar vi, eller hur?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback