BoIS e tillbaka!

Igår var det dags för Superettanpremiär i Landskrona! Förra året gick jag dit med stora förhoppningar och då blev jag precis lika besviken eftersom INGENTING hade hänt sedan säsongen innan. MEN med stor glädje gick jag och mina kompisar från Fabriksgatan hem igår! BoIS e tillbaka! Så som de spelade när det var kul att gå till IP och titta på matcher. De krigade och gjorde mål (har inte varit för mycket av det på sistone..)!
Sofie flyttar tillbaka hem till Landskrona om ett par månader, kan det vara den effekten som visar sig? ;) När hon nu har varit borta har det bara gått utför, det e kanske henne Landskrona saknar! :D
 
Detta bäddar i alla fall för en riktigt kul säsong!! De ska gå upp detta året, så e det bara!


BoIS e tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha skyll på mig för all del ;) Då kanske de kan betala min flytt så de kan gå upp till allsvenskan igen? =)

2008-04-15 @ 11:10:45
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback