Någon kvar?

N?gon kvar?


Skärpning Elin! Nu har det gått alldeles för länge sedan jag uppdaterade. Det e ju dock så att jag inte har scrappat på ett tag, skyller på kandidatuppsatsen! :P
Var i alla fall hemma hos Annas syster Lena i tisdags kväll och visade lite scrapping och rubberstamping och hon fastnade direkt!! Skoj!! :) Välkommen till gänget Lena!
Anna scrappade en kul LO med vissa rubriksproblem! :D *hihi*
Detta kortet var min prestation, det ligger nog hemma hos Maria nu och väntar på att hon ska komma hem från jobbet! Tyckte att färgerna i pappret var Maria! :)
Har en LO med Magnoliablommor som väntar på att scrappas, ska dessutom på Make-and-take på Scraproom imorgon så jag hoppas uppdatera bloggen lite bättre framöver!
Ha det underbart i det fina vädret allihopa och tack för att ni tittar i min blogg, antalet besökare e ju otroligt! :)

Kommentarer
Postat av: sofie

ja jag instämmer i att färgerna va fina! men allt du gör blir fint oavsett =)

2007-04-26 @ 13:57:14
Postat av: Lena Latomanski

Det kortet va verkligen jättefint. Det jag gjorde igår påminner en del om ditt. Gillar dom där stäplarna oxå, med alfabetet. Det kommer bli ännu mer pengar.

Postat av: Maria

Japp, de färgerna var verkligen jag!:) Tack igen för det fina kortet!

2007-05-01 @ 14:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback