25 år

25 år

I tisdags fick jag mina nya
Alota stämplar. Detta är en av dem. Mailn fyller 25 år på måndag så vi ska dit ikväll o då kan man ju inte komma utan ett kort! :) Min besatthet vid band håller i sig precis som en ny favorit; min mega punch (blomman). För att få lite partykänsla på det så har jag lagt på lite glitterlim o 3D lack lite varstans.

Märks det att jag inte kan sova längre? Vaknade kvar i sju och kunde inte somna om... Helt galet, har varit likadant hela veckan! :) Jag ska bege mig in till LA nu och städa.

Kommentarer
Postat av: Sofie

vilken fräck stämpelovilket fint kort =) hoppas ni får trevligt ikväll!

2007-02-24 @ 10:12:16
Postat av: Jenny

Superfint kort, Elin! Väntar på att få se din LO efter scrapaddicteds skiss :-)

Kram

Postat av: Marie

Har studerat din blogg in i minsta detalj nu =)
Så glad jag blir av att se alla fina kort du gjort och lagt upp här.
Den här stämpeln är för övrigt döläcker!

2007-02-26 @ 09:54:25
URL: http://maraij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback