En liten besvikelse...

Melodifestivalen 2007 har börjat och precis som förra året så var premiärprogrammet ingen höjdare... Den som jag tyckte var bäst var Anna Book, jag har lite svårt med henne som person men låten var ju schlager rakt igenom. Addis Black Widow är ju helt obegripliga... Annars tyckte jag de andra var okej men varken mer eller mindre... Ganska givet vem som skulle gå vidare men en liten surprise var det väl ändå att Andreas Lundstedt åkte ut direkt, han kunde väl i alla fall fått en andra chans, håller ni med?
Jag hoppas på bättre bidrag nästa vecka! Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Emeli

Är helt imponerad av alla dina "scraps" (säger man så?). Iaf, jätte snygga allihop!

Jag är besviken på Melodifestivalen, har inte kollat föregående åren för att jag inte gillar konceptet. Så var jag "tvungen" att kolla i går. Vet inte vart alla schlagers tog vägen? De slutade komma straxt efter Carolas: Fångad av en stormvind, tycker jag.

Men jag gillade Kristian Look! Riktigt bra!

2007-02-04 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback