Nu så!

För många månader sedan fick jag ett frågeformulär av Sofie på min mail. Samma formulär kom ytterligare några veckor senare från Emeli. Jag har fortfarande inte svarat på det men det tänkte jag göra nu! Svara du med och skriv en kommentar om din bloggs sida där vi kan hitta dina svar eller maila mej så jag får läsa dem! :)
Let´s go!


1. VAD HETER DU?
Elin Ingrid Hansson

         
2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Mysbyxor! :)
         
         
3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
P3

         
4. VAD GJORDE DU IGÅR?
Igår pluggade jag, hade muntlig examination i skolan, lagade middag och kollade på tv.

         
5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Godis

     
6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Just nu är det mörkt men hela dagen har varit solig och underbar!

         
7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Maria

         
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Förmodligen leendet och frisyren

         
9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Ja!

         
10. HUR MÅR DU IDAG?
Toppen! :) Efter en tuff pluggvecka har jag inte läst en rad idag, vilket e skönt!

         
11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Vatten

         
12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Malibu Mango, Passoa eller någon alkoläsk.

         
13. FAVORITSPORT?
Fotboll (BoIS!!)

         
 14. HÅRFÄRG?
Ljusbrun

         
15. ÖGONFÄRG?
Blå

         
16.SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Soluppgång! Älskar att vakna av att solen skiner!

         
17. SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
Anders 23 och Eva 19

         
18. FAVORITMÅNAD?
Maj

         
19. VILKEN FILM SÅG DU SENAST?
Last King Of Scotland med Hannah i London (se den!!)

         
20. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag

         
21. FAVORITHOBBY?
Scrapbooking och rubberstamping!

         
22. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
JA!

         
23. FAVORITLÅT(ar)
Snow Patrol - Chasing cars, The Killers - When you were young, Nelly Furtado - Maneater, Moneybrother - Dom vet ingenting om oss, Marit Bergman - You can´t help me, Fray - How to save a life

         
24. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar, eller hommar! :)

         
25. KRAMAR ELLER KYSS?
Kramar

         
26. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande

         
27. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Choklad off course!

         
28. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Givetvis!

         
29. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Hmm... Maria kanske...

         
30. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Sofie, eftersom jag fick det av henne...

         
31. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Hemma i mitt rum hos mamma, pappa och Eva.

         
32. VILKEN BOK LÄSER DU JUST NU?
Contemporary Strategy Analysis av Robert M. Grant


33. VILKEN VAR DEN SISTA SPELNINGEN DU VARIT PÅ?
Hmmm... Robbie Williams i Köpenhamn måste det vara!

         
34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
En hund (kan inte det där med raser...)

         
35. FAVORITSPEL?
Babbel e ju hyfsat roligt!

         
36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGA?
Nej, borde jag det?

         
37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Eh... nä!

         
38. ÄR DU ROMANTISK?
Skriver som Sofie, allt är ju relativt!

         
39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja, verkligen!

         
40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Skriver det i bloggen, så det beror sig ju på vem som läser den!

         
41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Jogga på förmiddagen (har laddat mp3-spelaren med ny musik) och på eftermiddagen kommer Nina och pysslar. På kvällen får jag väl plugga lite och se "En annan del av Köping" såklart!

         
42. VAD ÄR KLOCKAN NU?
22,46

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hade givetvis svarat om jag vetat hur!:)

2007-02-05 @ 20:06:50
Postat av: Gunvor

Kul att få veta mer om dig!

Kram, Gunvor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback