Presentkort 2

Presentkort 2

Sofie ville även att jag skulle göra ett presentkort som hon ska ge sin far. Jag hade lite svårt att komma på hur jag skulle göra kortet eftersom mina kort oftast är lite "gulliga" och "blommiga" vilket kanske inte passar en man i sina bästa dar. Därför blev det ett ganska avskalat och mindre färgglatt kort än vanligt! :)
Observera att jag nu har använt mitt nya Qk alfabete "Olivia" som jag fick med posten idag!
På de stora prickarna mellan grisarna har jag tagit lite 3D lack och på den vänstra grisens krona lite glitterlim.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Urfint, Elin! Har också lagt bud på ett Olivia, hoppas jag får det... Det är ju supersnyggt.

Postat av: Sofie

Ännu en gång så tackar jag för hjälpen o beundrar din talang!

2007-02-03 @ 12:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback