Hejdå mina kära norrlänningar!

Hejdå mina kära norrlänningar!

Tårarna forsar!!
Igår hade vi fest hos Emeli, insåg inte förrän nu på förmiddagen att det ju faktiskt va en avskedsfest... Emeli har bestämt sig för att ta kandidaten och fortsätta pluggandet uppe i de norrländska skogarna. Ingrid vet inte än och jag kommer att hålla tummarna hela sommaren för att hon återvänder till de mer sydliga breddgraderna i september! Jag vill inte se det som ett avsked men samtidigt är det ju så... Även om vi har kontakt så blir det inte samma sak. Glarrarna på TH, skratten över konstiga ord, plugg i skolan fram till 24.00 dagen innan inlämning med stoj i korridoren där jag och Anna hoppar bock utanför deras grupprum... Jag menar, detta året har varit det överlägset bästa under studietiden so far!
Nu ska jag inte deppa fullständigt för samtidigt som vi mister två tillkommer i alla fall en: Madde! :) Jag håller även tummarna för att Lina tar sig i kragen och kommer ner hit, det är ETT år! O vi kommer att ha sååå kul!!
image123


Kommentarer
Postat av: Emeli

Det är inte ett farväl! Jag kommer ju tillbaka på inflyttningsfest i augusti! :D

2007-06-10 @ 17:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback