Datten!

Jag blev tagen av Ingela!

REGLER
: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren 6 nya bloggare och gör en lista av deras namn.

Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


Okej! Haha! Detta blir skiddit! :)

1. Jag har två kuddar i min säng men jag har inbillat mig att jag måste ligga med huvudet på just den ena eftersom jag tycker bättre om den! Det lustiga är dock att jag oftast somnar fortare när jag ligger på den andra... Haha! Snacka om onödigt vetande!!

2. Bland det värsta jag vet är att ha kladd på händerna! Redan när jag var liten blev jag galen om jag hade smuts eller framförallt något kletigt på mina händer. Jag kan därmed inte äta en apelsin utan att ha en kran nära och jag kan verkligen inte smörja mina händer närsom, det gör jag alltid precis innan jag ska somna!

3. Mitt minne är för det mesta skrämmande dåligt! Har svårt att komma ihåg allt jag har läst på min utbildning vilket skrämmer mej otroligt! Däremot kan jag skryta med att jag har ett bra lokalsinne! :)

4. Jag beter mig nog ofta som en pensionär (något som min käre bror har påpekat för mej mer än en gång). Jag är kvällstrött som bara den (och morgonpigg), jag älsar att "hålla utkik" och se vad som händer i byn, jag klagar på "ungdomarna" (trots att jag själv bara är 21!), jag märker att jag har mycket gemensamt med dem i "sina bästa dar".

5. Jag har super BESLUTSÅNGEST! Har väldigt ofta väldigt svårt att fatta ett beslut. Inte om det bara handlar om mej själv (eller jo, i vissa fall då också...) men framförallt då jag ska besluta om något som rör någon annan än mej själv! Med andra ord; Jag är himla tacksam för om någon säger "Så här och så här gör vi..." :)
 
6. Jag tycker att det är jättejobbigt att missa ett avsnitt om det är en serie jag följer på tv. Detta har jag löst genom att jag alltid försöker få avsnittet inspelat! Haha! Min bror tycker dock att jag borde se det på datorn och att jag då inte behöver passa tider och slipper missa avsnitt! Men jag tycker att det är lite grejen att man har något att se fram emot!
 

Jag utmanar:
Emeli
Sandra
Sandra J
Marie
leamon
Tussan



Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe jag känner dig nog ganska bra =)

2007-03-06 @ 17:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback