Konfirmation

Konfirmation

Lördag! Dags för scrapträff och mässa om två timmar! :)
Igår eftermiddag började jag scrappa på denna LOn med foton från min konfirmation. Jag hann inte bli klar så när jag vaknade för en timme sedan satte jag mej och gjorde klart den. Fick ett brev från Magdas Scrapbooking igår med blommor, stämplar och till Ninas förtjusning svart floss! ;) Så blommorna som jag har använt är därifrån precis som spetsen som är upptill och nertill.
Funderar på att komplettera med datum för konfirmationsdagen men då är det ju en fördel att veta när det var... :)
Var på bio igår kväll och såg Blood Diamond, se den! Skitbra!
Nä, dags att packa väskan inför träffen! Ha en underbar helg alla, det ska jag ha! Och tack för alla fina kommentarer ni skriver, jag blir överlycklig var gång!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hoppas du också får en underbar helg, men håll i pengarna ;)

2007-03-24 @ 10:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback