Slående lika! ;)

146610-70 146610-68146610-69
=
146610-71 Hahaha! Säger jag bara!!

Shit pommes (som Madde hade uttryckt det!) Hittade en sida idag, när jag borde sitta o plugga givetvis, där man laddar upp ett foto på sig själv och sedan jämförs det med vilka kändisar man e lik! Totalt onödigt och meningslöst men vad tusan, ni som pluggar vet hur det e med tankarna som åker iväg åt andra håll! Åter till sidan (som du hittar
här) Mitt resultat blev:
80 % Jessica Alba
75 % Kelly Hu
73 % Avril Lavigne

Ser ni, precis som jag, den slående likheten? ;) Haha! Gå in o se vem du är lik o skriv en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Linda/Linxen

Hahaha...jag testade också och fick följande "lookalikes": Rachel Bilson, Anna Paquin, Judy Garland, mfl. Kul grej! :) Men tror inte jag ska ringa och fråga dem om viär släkt direkt...hihi!

Postat av: Linda/Linxen

Förresten tycker jag det stämmer att du är lik Jessica Alba!

2007-03-22 @ 17:23:18
URL: http://linxen.blogg.se
Postat av: myamia

Va kul! Tack för länken! Ska kolla det ngn dag...

2007-03-23 @ 18:28:29
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: hedvig

tycker du var lik jessica alba i ansiktet och avril lavigne i håret! skulle testa men var tvungen att registrera mig. tänkte ta ett foto där jag själv tycker att jag ser ut som laleh :)

2007-03-28 @ 18:12:31
URL: http://hedvigsblogg.bloggagratis.se
Postat av: Elzie

Det här visar tydliga sprickor i kunnandet mellan det "äldre gardet" och det yngre!!! Har inte en aning om vilka tjejerna är som du är lik. Så insnöad är jag!! Men Judy Garland vet jag vem det var...
Kram Elzie

2007-04-12 @ 17:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback