Superettan

Igår insåg jag verkligen hur skabbigt det är att BoIS ligger i Superettan. Detta året blir det bara ett derby och detta mot Bunkeflo! Vad e det för lag? I alla fall! Under gårdagens sunkmatch mot Falkenberg informerade de om att man kunde följa med supporterklubben på Skånederbyt mot Bunkeflo. Om man åkte med Black & White bjöd Bunkeflo på entré! Hahaha! Jag kan inte fatta det! Om det är någon match dom borde kunna locka åskådare till så e det väl ändå ett derby! Jisses säger jag bara...

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack så mycket för de possitiva inlägget från dig. Gör mig glad :D Jag vet itne var jag fick allt ifrån, men jag försökte att inte göra 2 kort som va samma. Så det bliev 35 olika varianter. Puh. Vi får ta å scrappa ihop snart, hade varit kul! Så sk ajag visa hur jag färglägger, men jag tror jag gör på samma sätt som dig!? Hur gick det med springandet? E mäkta imponerad av dig, jag hade aldrig orkat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback