Tack!

Tack!

Jag fick den stora äran att hänga med kören till Göteborg för två helger sedan för att se Cabaret med Peter Jöback. Igår gjorde jag ett kort till Chrille som tack för att jag fick följa med och se denna underbara musikal (och Peter Jöback i trikåer, även om jag kunde ha levt utan denna upplevelse, haha!).

Vad glad jag blir för alla kommentarer! :) Hur kul som helst att läsa! Tack alla!
Några svar:
Lena: Bokstäverna på Magnolia-lon har jag lagt ett lager 3D-lack på, de blir inte bubbliga men lite upphöjda kanske man kan säga, rekommenderas, älskar 3Dlack! ;)
Lissie: Jag bor fortfarande hemma så landet jag gjorde vid är här hemma i trädgården! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha Peter Jöback i trikåer hade inte jag tackat nej till ;) Fint kort vännen!

2007-05-04 @ 16:57:06
Postat av: Lena

Så fint kort! Jag såg det i galleriet å gillade det, men missade att det var ditt. Tack för att du gillar det jag gör, men jag tycker själv att jag snöar in mig på samma kort, tycker inte att det är så mycket veriation, men det är nog så när man själv sitter med det. Jag tycker du har väldigt stor variation på det jag sett. Kul att jag ger dig inspiration, så glad jag blir. Ha en trevlig helg.

Kram

Postat av: Viktor

Ännu ett fint kort :D
Tänk om man varit så duktig som dig :)

2007-05-04 @ 20:06:01
Postat av: Linda/Linxen

Åhhh...blir alldeles stum av alla fina kort du gjort! En verklig talang är du!

2007-05-12 @ 11:36:23
URL: http://www.linxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback