En revolution! :D

En revolution! :D

I veckan åkte jag med mor, far och Eva på en liten tripp till Ullared! :) På grund av begränsade ekonomiska resurser hade jag bestämt mej för att knappt handla något... Innan jag fick syn på DENNA!! :) Jag har velat ha en i månader o med Ullareds prissättning kunde jag ju bara inte låta bli!! En fruktpress!! Man stoppar i alla möjliga, hela frukter och tillbaka får man juice! Genialiskt! Så det blev en drink igår och idag bjöd jag Anna på en!
Så nu välkomnar jag alla mina vänner hem till mej på en fruktdrink! Hör bara av er först så jag handlar hem material! :D

146610-164image166

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh va gott det ser ut! Kan tänka mig att det smakar ljuvligt en varm sommardag =)

2008-04-18 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback