Helg!

Helg!

Nu är det helg igen! Inte för att jag känner av det lika mycket som alla de som jobbar o sliter men ändå! :) Jag skulle egentligen haft besök av mina norrländska vänner men det ändrades tyvärr, hoppas dock på en annan helg! Planerna för denna helgen är Väla med Maria om en liten stund där jag ska lämna in jobbansökan, scrap- o stämpelmässa framåt eftermiddagen. Sedan blir det iväg till Viktor och glo på Körslaget ikväll! :) Imorgon måste jag läsa vidare om värdeskapande... Men men! Jag tänkte i alla fall att jag skulle bjuda på en smootie idag, i brist på annat! :) Denna fick jag njuta av igår, består av hallon o mjölk! Mums! :)

Hoppas att ni får en riktigt skön helg!

Kommentarer
Postat av: Lena

Roligt å ha dit tillbaks! Jag uppdaterar inte så mycket i min blogg längre, nått kort då å då, men inte alls som förr. Märks ganska snabbt att folk slutar hälsa på, men det kan man nog bygga upp sen när man kommer igång igen. Jag tycker min blogg e så tråkig, så rosa å fjantig, vet inte hur många gåner jag har tänkt att ändra, men jag orkar inte, det va så knöligt sist... jaja, får ta tag i det nångång. Ha det gott Elin! PS. Igår sprang jag en hel jäkla mil för första gången i mitt liv tack vare dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback