I helgen blev det...

I helgen blev det...

...CUPCAKES!

Jag har längtat och väntat och längtat efter att få baka fina små cupcakes, men alltid har något kommit ivägen! Så hade jag och systeryster bestämt oss för att göra det i lördags. Det blev av men med stora besvikelser. Det var inte hälften så lätt som jag trodde att göra de små söta kakorna... Efter många besvikelser och misslyckade Philadelphia-frostings så gav jag det en sista chans och testade att göra marängsmörkräm-frosting (viktväktarnas största mardröm! :)) Tro det eller ej men det lyckades jag med!! Så det resulterade i en himla massa cupcakes med den frostingen på! Efter att ha bakat dem ville jag inte äta en enda, usch och fy... Men i söndags åt jag en, mums! De var godare än jag förväntade mej! :)
Jag = Amerikans hemmafru! Scrapbooking och cupcakes... Vad kommer härnäst?

Kommentarer
Postat av: Lena

Gud vad det ser gott
ut!!!

Postat av: Sofie

Mmm smarrigt =)

2008-05-01 @ 08:03:49
Postat av: Sandra

Ååå vad goda dom ser ut!!

2008-05-01 @ 22:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback