Igår var en av de bästa dagarna! :)

Igår var årets hitintills bästa dag! Dels för att jag och Viktor firade vårt första år tillsammans och dels för att jag fick ett SOMMARJOBB!! Och visst, det låter säkert inget vidare med att jobba som brevbärare på Posten efter fyra års studier men tusan, jag ser fram emot det som aldrig förr! Arbetstiderna är toppen och mest av allt hoppas jag att jag får ett område där jag får cykla med posten (inte moppe) för då får jag röra på mej massor!! Börjar den 30 juni så det ger mej massor av ledighet i juni! :D
Det hela firade jag tillsammans med Anna med en fruktdrink! ;) Jag tröttnar aldrig på den maskinen! Anna hade med sig jordgubbar (!) så vi hade det, apelsin, grönt äpple och vindruvor! Utan tvekan den bästa kombinationen hitintills!!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Missa inte sista chansen att tävla om ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Tävlingen avslutas idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback