Muffins måste vara bland det bästa..?

Idag överraskade Madde, min vän, mej med en liten gåva! :) Jag ÄLSKAR presenter!! :) Det visade sig vara en bakbok om muffins!! Under en middag med henne för någon vecka sedan så kläckte jag ur mej min passion för dessa konstverk och nu var hon så vänlig att ge mej världens bästa muffinsbok med massor av recept!!
Det enda som har stått ivägen för mej att sätta igång o baka e ju att jag bestämt mej för att inte äta nåt sånt, men om två veckor, då jäklar! :) Tänkte bjuda hit systeryster och göra massor med cupcakes!! Bilder i bloggen utlovas!
Nä, nu måste jag lägga undan boken och sluta dregla, munnen e torr som aldrig förr! ;)

En sida jag ÄLSKAR e ju
Dagens Muffin, en guldgruva vid muffinsbak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback