Jag gör kort för varenda unge!

Mitt sommarjobb på Posten börjar inte förrän den sista juni, jag har därför valt att sysselsätta mig på annat sätt och göra något vettigt av all min lediga tid! Jag upprepar därför förra höstens succé!
Då startade jag en insamling till förmån för bröstcancerforskningen. Vi tillsammans lyckades då samla in 1000 kr! :) Nu är det dags igen och jag hoppas att ni är med mig denna gången med! Insamlingen denna gången går till Unicefs insamling "För varenda unge".
Min plan ser ut som följande:
1. Du går in och skänker valfri summa till min insamling - helst en hundralapp! :)
2. När jag sedan laddar upp kort i bloggen som jag har gjort så har du "rätt" att paxa ett kort för varje bidrag du har givit till insamlingen. Jag gör med andra ord inte kort på beställning utan de kommer att laddas upp i bloggen och genom att skriva en kommentar för vilket kort du vill ha så får du det kortet! Jag utlovar 10 kort! Så det gäller att vara med!

Ni är väl med? Bra! Gå då in på min insamling:
http://hommar.forvarendaunge.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback